Jak już informowaliśmy, z dniem 11.05.2017 rozpoczęliśmy przyjmowanie rezerwacji na sezon 2017/2018, a co za tym idzie również ich rozpatrywanie.
W jaki sposób najlepiej złożyć rezerwację?
Można to zrobić w formie pisemnej poprzez złożenie odpowiedniego wniosku na dziennik podawczy do sekretariatu III LO. Można to zrobić również poprzez wysłanie maila na adres: rezerwacje@hqkrakow. Najlepiej jednak zrobić to poprzez przygotowany do tego celu formularz rezerwacji.
Co dzieje się ze złożoną przez kontrahenta rezerwacją?
Podlega trzyetapowemu procesowi analizy.
W pierwszej kolejności następuje próba dopasowania złożonej rezerwacji do istniejących wolnych terminów, co można podejrzeć na grafiku najmów.
Na etapie drugim zostaje określony status rezerwacji w oparciu o dostępne terminy oraz zasady najmu. Pod uwagę brany jest również przebieg dotychczasowej współpracy z kontrahentem. Status rezerwacji jest na bieżąco aktualizowany, a każdy z kontrahentów ma podgląd do tych zmian (na stronie statusu rezerwacji istnieje możliwość szybkiego sprawdzenia stanu rezerwacji poprzez kliknięcie odpowiedniego znacznika poprzedzonego hasztagiem [#]).
Ostatni etap to sporządzenie przez kierownika gospodarczego III LO wniosku o akceptację złożonych przez najemcę rezerwacji do zawarcia umowy najmu. Wniosek w formie pisemnej każdorazowo przedkładany jest w 2 egzemplarzach Dyrektorowi III LO, który akceptuje lub odrzuca wniosek. 1 egzemplarz wniosku otrzymuje najemca. Zaakceptowany przez Dyrektora III LO wniosek stanowi podstawę do zawarcia umowy najmu.
W tym miejscu, z powodu pojawiających się rozbieżności stanowisk pomiędzy wynajmującym a niektórymi najemcami, chcielibyśmy jeszcze raz podkreślić, że o sposobie i czasie udostępniania najemcy przedmiotu najmu zawsze decyduje wynajmujący.
W sytuacji, w której z jakiś względów zasady co do sposobu i czasu udostępnienia przedmiotu najmu nie odpowiadają najemcy, gorąco zachęcamy takich najemców do poszukiwania innego, bardziej odpowiadającego ich oczekiwaniom przedmiotu najmu.