Nowości:
  • harmonogramy 2019/2020 Informujemy, że z dniem 01.08.2019 rozpoczynamy przesyłanie harmonogramów z wyceną dla wszystkich rezerwacji, które otrzymały status: "przyjęta do realizacji". Harmonogramy zostały opracowane na podstawie złożonych…
  • awaria wentylacji Informujemy wszystkich kontrahentów, że doszło do krytycznej awarii systemu wentylacji na hali sportowo-widowiskowej. Awaria najprawdopodobniej jest skutkiem przerwy w dostawie prądu, jaka miała miejsce w…
  • informacja dot. wynajmu sali… Informujemy, że w związku z koniecznością realizacji zwiększonej liczby zadań statutowych w roku szkolnym 2019/2020 przez III Liceum Ogólnokształcące w Krakowie, w sezonie 2019/2020 nie…
  • grafik na sezon 2019/2020 W związku z napływającymi rezerwacjami, uruchomiliśmy grafik na sezon 2019/2020, dostępny pod linkiem: GRAFIK 2019/2020 Kontrahenci, którzy już przesłali swoje rezerwacje, mogą je sprawdzić na…
  • rezerwacje na sezon 2019/2020 Z dniem 05.06.2019 r. rozpoczynamy oficjalne przyjmowanie rezerwacji na sezon 2019/2020. Zgodnie z wytycznymi zasad najmu od tego roku obowiązuje tylko i wyłącznie elektroniczna forma…
Facebook Twitter
informacje / komunikaty / stona www

rezerwacje na sezon 2019/2020

Z dniem 05.06.2019 r. rozpoczynamy oficjalne przyjmowanie rezerwacji na sezon 2019/2020. Zgodnie z wytycznymi zasad najmu od tego roku obowiązuje tylko i wyłącznie elektroniczna forma składania jakichkolwiek rezerwacji na najem.

E-rezerwacje składać można tylko przy pomocy specjalnie do tego celu dedykowanego formularza. Formularz e-rezerwacji dostępny jest jest na stronie e-rezerwacje lub z poziomu zakładki „STREFA KONTRAHENTA„, po kliknięciu w przycisk „e-rezerwacje”.

KRÓTKA INSTRUKCJA DO FORMULARZA

I. Formularz posiada modułową budowę i składa się z rozwijanych części (vide screen 1):

  1. dane kontrahenta,
  2. harmonogram,
  3. informacje dodatkowe,

oraz modułu:

  1. zgody na przetwarzanie danych osobowych,
  2. przycisku  wysłania rezerwacji.
    screen 1
    screen 1

II. Kliknięcie w belkę „dane kontrahenta„, powoduje rozwinięcie bloku z polami do uzupełnienia (vide screen 2):

  1. nazwa kontrahenta,
  2. e-mail kontrahenta (na ten e-mail kontrahent otrzyma potwierdzenie złożenia rezerwacji),
  3. nr telefonu do kontaktu.

Pola oznaczone „czerwoną gwiazdką” są obowiązkowe do uzupełnienia.

screen 2
screen 2

 

III. Belka „harmonogram” pozwala na wprowadzenie danych dot. najmu (vide screen 3):

  1. dzień najmu – można wybrać kilka różnych dni, jeśli dotyczą one tego samego obiektu i tych samych godzin najmu (pole obowiązkowe),
  2. przedmiot najmu – można wybrać tylko jeden (pole obowiązkowe),
  3. godziny najmu – wpisujemy planowane godziny najmu od – do w formacie HH:mm (pole obowiązkowe).
screen 3
screen 3

IV. Moduł „harmonogram” jest blokiem rozszerzalnym, z możliwością dodawania kolejnych harmonogramów. W tym celu należy kliknąć w „dodaj nowy harmonogram„, by otworzyć nowy zestaw pól do uzupełnienia (vide screen 4). Pola uzupełniany zgodnie z instrukcją zawartą w punkcie III.

Ważne: tej opcji możemy użyć jeśli np. mamy ten sam przedmiot najmu ale różne dni i godziny, różne dni, różne przedmioty najmu w różnych godzinach (wówczas dla każdego zestawu pól: dzień/przedmiot najmu/godziny najmu dodajemy nowy harmonogram).

Kasowanie nowego harmonogramu – kliknij znak „X” z prawej strony dodanego harmonogramu.

screen 4
screen 4

V. Kolejny moduł „informacje dodatkowe”, dostępny po rozwinięciu, zawiera następujące elementy do uzupełnienia (vide screen 5):

  1. pola daty początkowej i końcowej najmu (obowiązkowe) – to daty dotyczące okresu na jaki kontrahent chciałby zawrzeć umowę najmu,
  2. cel najmu (obowiązkowe) – należy określić w jakim zamiarze kontrahent chce wynajmować przedmiot najmu,
  3. dodatkowe uwagi (obowiązkowe) – mogą to być np. preferencje co określonego sektora, zapotrzebowanie dodatkowe lub innego typu uwagi związane z najmem.
screen 5
screen 5

VI. Ostatnim elementem formularza (vide screen 6) jest:

  1. checkbox: „wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych” – pole obowiązkowe,
  2. przycisk „wyślij” do przesłania rezerwacji.

Na tym kończy się proces przesyłania e-rezerwacji przez kontrahenta.

screen 6
screen 6

VII. Po wysłaniu formularza, kontrahent otrzyma na adres mailowy podany w module „dane kontrahentaelektroniczne potwierdzenie złożonej rezerwacji (vide screen 7).

screen 7
screen 7

Prawidłowo wypełniony formularz rezerwacji powinien zawierać wszystkie niezbędne informacje (tak jak jest to widoczne na screenie 7).

Jednym z istotnych elementów e-rezerwacji są dane identyfikacje takie jak:

  1. unikalny numer rezerwacji,
  2. znacznik czasowy złożenia rezerwacji,
  3. adres IP, z którego została wysłana rezerwacja.

Rezerwacje bez numeru, zgłaszane w inny sposób są nieważne i nie będą brane pod uwagę. Znacznik czasowy decyduje o kolejności zgłoszenia. Adres IP identyfikuje nadawcę rezerwacji.

Unikalny numer rezerwacji jest podstawą do przygotowania przez Wynajmującego harmonogramu najmu wraz z wyceną w oparciu o kalendarz na sezon najmów 2019/2020. Jednocześnie jest to także numer, którym Wynajmujący będzie posługiwać się we wszelkiej korespondencji z kontrahentem dot. rezerwacji, jak również w otwartej, publicznej formule ustala grafiku najmu na sezon 2019/2020.

Uwagi końcowe:

Działanie formularza było testowane przeglądarkach PC: safari, firefox, internet explorer pracujących pod OS Windows i MacOs. Ponadto testowano działanie formularza na urządzeniach przenośnych klasy smartfon i tablet z przeglądarką safari, pracujących pod iOS.

Jeżeli po prawidłowym wypełnieniu i wysłaniu formularza nie widać potwierdzenia rezerwacji, prosimy sprawdzić pocztę w spamie (większość obecnych klientów obsługujących pocztę elektroniczną wykazuje tendencje do umieszczania nowych wiadomości lub wiadomości wysłanych z nowego adresu w spamie).

W razie jakichkolwiek pytań, wątpliwości lub problemów z wysłaniem formularza, prosimy o kontakt pod adresem: rezerwacje@hqkrakow.pl

Z poważaniem,
Dział Administracji i Sprzedaży III Liceum Ogólnokształcące w Krakowie

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.