nowa strona + sprawy organizacyjne

Zakończone zostały prace serwisowe na stronie. Poprawiona została struktura strony oraz jej wygląd, czytelność i szybkość działania. W zakładce (górny pasek menu) “Strefa Kontrahenta” zostały zebrane wszystkie istotne i ważne informacje dotyczące funkcjonowania i obsługi najmów. Zakładka “Administracja III LO” dedykowana jest pracownikom III LO oraz uczniom i ich rodzicom. Można w niej znaleźć najważniejsze tematy związane z ubezpieczeniem oraz radą rodziców. Zapraszamy do zapoznania się z nową odsłoną strony.

W kwestiach organizacyjnych informujemy, że wszyscy kontrahenci, którzy złożyli do tej pory rezerwacje, opatrzone statusem “przyjęta” (status rezerwacji można sprawdzić tutaj) otrzymają w ciągu kilku najbliższych dni harmonogramy wraz z wyceną najmów. Prosimy o potwierdzenie harmonogramów i wycen w terminie do 25.08.2020. Wszystkie osoby, które do tej pory złożyły rezerwacje proszone są o ich jak najszybszą weryfikację i dokonanie poprawek, gdyż część z niech nie może zostać przyjęta.

O dalszy sprawach związanych z organizacją najmów w sezonie 2020/2021 będziemy informować na bieżąco. W kwestii najmów wakacyjnych informujemy, że odbywają się one zgodnie z harmonogramem wakacyjnym i potrwają do 27.08.2020. Od września – jeśli oczywiście nie będzie komplikacji wywołanych COVID-19 – wszystkie najmy odbywać się będą zgodnie z GRAFIKIEM 2020/2021.

Z poważaniem,

Dział Administracji i Sprzedaży
III LO w Krakowie

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *